یه کار خییییییییییییییییلی بد کردم!

دنیای من

یه کار خییییییییییییییییلی بد کردم!

 وای من امروز صبح پاشدم درسم رو خوندم بعد رفتم تو سایت پرسپولیس...بعد اونجا یه پسره

گفت که رفته باشگاه و علی دای میخواد بیاد پرس!

بعدم همش مردم بهش گیر میدادن

منم بهش گیر دادم بعد اون به من و

چند نفر دیگه فحش داد

منم هرچی تو دهنم بود (از اوناشا!)

بهش گفتم...

خلاصه

سیری از نظرات منفی بر من سرازیر شد...

منم که مثل سگ پشیمون بودم هی شروع کردم به معذرت خواهی اما خب اونا

بالاخره منو بخشیرن

و یه جورایی هم بهم

حق دادن

یکی باورش نمیشد من دخترم!

دیگه فک کن چی گفته بودم!!!!!

و دیگر هیچ..

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:59 ] [ روژین ] [ ]

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::